Kedves Naplóm!

The friar's jump cliff, a beautiful landmark with an interesting back-storyMostanában nagyon nem volt kedvem írni. Hogy miért, annak roppant egyszerű magyarázata van. Borzasztóan el voltam foglalva magammal. Nem önsajnálat ez. De valahonnan onnan gyökerezik. Tépelődés inkább  Agyalás. Azon, hogy miért nem kell a tudásom? Megfejtése nincs. Meg most már nem is lesz.

Volt rá 5 hónap,hogy kiforrja magát. De nem tisztult le, hanem még zavarosabb lett.

Én a tiszta dolgokat szeretem.

Ezért szépen rendbeteszek mindent, és májusban ugrok.

Lehet, nem lesz se biztosítókötél, se ejtőernyő. De legalább az egészségem nem romlik tovább. Már megtanultam, hogy nem áldozom fel magam a munka oltárán. Dolgozom tisztességes. De arra, hogy 3 ember munkáját végeztem, fél fizetésért, arra nem vagyok hajlandó.

Főleg nem ott, ahol még meg is loptak.

Ezzel a poszttal kimondtam az ítéletet.

Innen már nincs visszaút.

Ha más nem adódik, elmegyek az utca végébe, árutpakolni.

Ott legalább tudom, hogy nem kell tudnom semmit.

Kedves Naplóm!” bejegyzéshez 2 hozzászólás

Hozzászólás